Page 42 - Guia 2000
P. 42

42   fira de mollerussa
       Fira de Mollerussa
       presenta la imatge gràfica de la
       150 Fira de Sant Josep
         L’alcalde  de  Mollerussa  i  president  de  Fira  de
       Mollerussa,  Marc  Solsona,  i  el  director  de  l’ens  firal,
       Xavier Roure, van presentar la imatge corporativa de
       la 150 Fira de Sant Josep que se celebrarà del 17 al 19
       de març de 2023. El cartell de l’emblemàtic aniversari i
       el logotip, que s’ha dissenyat per a l’ocasió, esdevindran
       “la nostra icona” a partir d’ara i durant els pròxims cinc
       mesos, va comentar l’alcalde.
         Amb  relació  al  seu  disseny,  Solsona va  indicar
       que hi ha  una picada d’ullet a cartells més retros del   expositors, unes modificacions que passen per utilitzar
       certamen, conservant components com un camp llaurat,   per a exposició la zona posterior als pavellons firals –amb
       que en aquest cas dona forma al número 150 com a   una superfície de 19.000 m2 bruts i on es localitzaran
       protagonista i amb una representació  que transmet   els concessionaris de tractors i la maquinària agrícola–,
       continuïtat, o la maquinària agrícola, amb la presència   una nova distribució dels pavellons firals i el trasllat de
       d’una màquina treballant la terra i la incorporació de   les  firmes  d’alimentació  i  productes  de  proximitat  a
       les osques de les rodes en una rodona que es manté   l’exterior.
       tant al cartell com al logotip. Sobre aquest últim, el   Roure va continuar dient que aquestes variacions
       president de Fira de Mollerussa ha afegit que es tracta   suposen “punts positius i de millora” que els expositors
       d’un logotip que es llegeix molt bé i que s’inclourà en   “estan  acollint  bé”  i  va  afegir  que  el  departament
       els elements comunicatius que es portin a terme.   comercial de la Fira ja compta amb inscripcions per a la
         Solsona i Roure han presentat la nova imatge   150 Fira de Sant Josep.
       als Pavellons Firals on s’ha mostrat un photocall que
       conté un muntatge amb el cartell i el logotip del 150
       aniversari de l’any vinent així com un escrit que recull
       l’explicació del perquè del disseny. A més, la imatge
       també es pot veure a la tanca publicitària que hi ha
       davant dels pavellons firals.
         Un cop definida la imatge de la 150 Fira de Sant
       Josep, segons va assenyalar l’alcalde, des de l’ens firal
       s’ha  iniciat  també “amb  força”  l’acció  comercial  dels
       espais expositius per al desenvolupament del certamen
       al març. En aquesta línia, Solsona va expressar que s’han
       enviat  més  de  mil  dossiers  informatius  a  potencials
       expositors  on  es  comuniquen  els  diferents  canvis
       del  Recinte  Firal,  presentats  a  l’octubre,  amb  motiu
       de  la  reorganització  d’espais,  professionalització  i
       sectorització del certamen.
         Aquests canvis, que responen a la reubicació del
       sector dels tractors, després d’arribar a un acord
       amb els concessionaris de tractors, i la remodelació
       del Recinte Firal en una aposta professional de futur,
       suposaran un canvi d’ubicació per a entre el 80 i el 85%
       dels expositors, va manifestar el director, Xavier Roure.
         D’altra banda, el director va posar en valor
       l’acceptació d’aquests canvis per la majoria dels
       GUIA 2000
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47